Woensdag 12 maart 2014: Terug naar Norrköping

12 maart 2014 - Norrköping, Zweden

In de rij...

Zie vlog SvenskAnne_22_Terugreis naar Zweden en SvenskAnne_23_Het is nog licht!

Hej hej,

Vandaag is Terug-Naar-Norrköping-dag! Jippie! Ik was graag in België, maar nu is het wel genoeg geweest. Het is sinds de zomervakantie geleden dat ik zoveel met mijn ouders, broer en zus zat opgescheept (niet slecht bedoelt) ;) Tijd voor rust en privacy en sport!

Mama en ik vertrokken om 12u30 richting Eindhoven. Daar vertrekt de vlucht pas om 15.20 in plaats van 's ochtends. We dronken iets op het panoramaterras waarna ik begeleid werd naar de douane. De chocolade raakte zonder problemen door het controle punt. Dussss.. de volgende bezoekers mogen een beetje chocolade meenemen <3.

We landden op tijd en ik moest NIET wachten op de bus. Ik was om 18u15 in Norrköping. Ik kocht wat fruit en groenten in Netto en ging naar kot. Daar at ik iets klein en ging naar de fitness. Het was alweer lang geleden. 10 dagen om exact te zijn, en ik voelde me schuldig. Het was dringend tijd om weer in gang te schieten. Ik probeer mijn tempo om hoog te krijgen. Zo liep ik 36 minuten (10-2-10-4-10), snelheid 9 km/h. In het begin voelde het traag aan, maar ik keek naar de duur die ik nog moest dus bleef ik maar op 9 km/h. Wat was ik moe op het eind. Na 30 min fietsen ging ik weer terug naar mijn kotje. Ik voel me alweer stukken beter.

You know you miss me.
xoxo