Maandag 10 en dinsdag 11 maart: Vriendinnenmoment

11 maart 2014 - Mechelen, België

Eerste keer Martini Royale.. best lekker

Beste lezer,

Vandaag en gisteren waren dagen voor lang gemiste vrienden. Mijn goede vriendinnen Jolien en Caroline. Doordat de paper is ingeleverd kon ik met hen afspreken. Jippie!

Maandag was voor Jolien. Ik hen Jolien sinds het eerste jaar op de KHL, dit is het derde jaar. Door mijn stage en haar examens waren we niet in staat om degelijk afscheid te nemen. Nu hadden we wel de kans. Jolien, moest in de Rector werken tot 18u. Stipt als ik ben stond ik daar om 17u55. Ze liet me echter nog 30 minuten wachten omdat ze haar kas nog moest tellen. Dan had ze me ook wel wat later kunnen laten komen, vind je niet? We zijn samen sushi gaan eten in de Parijsstraat (zo'n leuke boot) en daarna iets gaan drinken in de Barcode. Daar zaten we gezellig buiten onder de warmte lamp met een dekentje. Daar trakteerde ik ons Jolientje op een shaker. Ik weet de naam niet. Wat ik wel kan zeggen is dat het net limonade met grenadine is: heel zoet!  Om 23.29 nam ik de (laatste) trein terug naar Mechelen.

Nadat ik weer laat in bed lag mocht ik weer vroeg opstaan. Vroeg voor mij is 10u. Uhu, ik ben geen held in opstaan ;) Wanneer ik wou vertrekken bleek mijn fiets weg te zijn. Ellen had ze meegenomen. Ik wordt daar zo boos om. Van mijn spullen blijf je af! Ik wil gerust delen maar je moet het vragen. Dit geldt toch voor de dingen waar ik voorzichtig mee ben zoals fiets, spiegelreflex camera, en inlineskates. Ik rekende op die fiets om naar het station te gaan, dan baal ik gewoon wanneer deze er niet is. Gelukkige was mijn papa er om mij naar het station te brengen. Zo haalde ik mijn trein net. Samen met Caroline gingen we eten in de Notre Dame. Ik was er al vaak langs geweest maar had er nog nooit gegeten. Daar hadden ze heerlijke gerechten aan een studentvriendelijke prijs. Nadien gingen we "winkeltjes doen" en nog iets drinken. Om 17u29 nam ik de trein terug.

Nu ben ik weer thuis. Het was fijn om deze twee meiden nog eens te zien. Grappig om te horen dat ook zij nu lid zijn van een fitness. Woop woop! Het is tijd om mijn spullen, verspreid over het huis, weer te verzamelen en in te pakken. Morgen gaan we weer naar mijn geliefde Norrköping. En als alles meezit ben ik daar om 19u30 wat wilt zeggen dat ik nog even naar de fitness kan.

Wat kan je nog verwachten de komende dagen/week:
- curlinginitiatie
- reis Lund-Malmo-Kopenhagen