Vrijdag 27 december 2013: Gratis fitness op kot

27 december 2013 - Norrköping, Zweden

Terwijl ik dit schrijf bedenk ik dat alles wel heel dichtbij komt.. nog 19 dagen.

Zoals je kan zien ben ik deze middag naar de winkel geweest om mijn jas te kopen. Hierna was het tijd voor een klusje waar ik zolang tegenop zag: mijn kot legen. Het is iets wat moet gebeuren want in het tweede semester zal mijn buurmeisje van thuis mijn kamer onderhuren.

Voor we naar Leuven vertrokken zijn mijn mama en ik eerst nog langs geweest bij DOCKX. Daar hebben we 15 verhuisdozen gekocht, zo kunnen we later alles makkelijk op de zolder plaatsen.

Ik weet nog goed dat ik als kersverse studente met 4 kratjes de trap van zeventig treden beklom om mijn kot in te richten. 2,5 jaar later kom ik met 8 dozen naar beneden. Dan schrik je toch van de hoeveelheid spullen je verzamelt zonder het te weten.

Doordat mijn mama geblesseerd is heb ik dit ALLEMAAL alleen gedragen. Zo heb ik vandaag meer dan 1400 treden afgelegd. Maar hey! Sommige betalen veel geld voor een fitness en ik heb het gratis op kot ;) Kwestie om toch iets positief te zoeken in dit afzien.

Op naar het volgende kot.

Spannnnnnend!